پرسش های متداول

پرسش و پاسخ های متداول

1هاسپیتل چیست؟
هاسپیتل مجموعه ای برای ارتباط آسان و بیست و چهار ساعته با پزشکان و دیگر متخصصان بهداشتی درمانی است. در هاسپیتل می‌توانید سوالات پزشکی خود را به صورت تلفنی یا متنی بپرسید و از پزشکان مختلف مشورت بگیرید. کافی است با نصب اپلیکیشن یا ورود به نسخه وب هاسپیتل، شماره تلفن خود را وارد کنید، تا بتوانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید. بین دسته بندی‌ها و تخصص‌های گوناگون پزشکی جستجو کنید، پروفایل پزشکان را بررسی کنید، نظرات سایر کاربران را مطالعه کنید و پزشک مورد نظر خود را انتخاب نمایید. * هاسپیتل وابسته به هیچ ارگان دولتی نیست و از محل پرداخت کاربران اداره و پشتیبانی می‌شود.
2چگونه می‌توان اپلیکیشن هاسپیتل را دانلود کنم؟
با ورود به وبسایت هاسپیتل، در صفحه‌ اصلی روی دکمه دانلود کلیک کنید و وارد صفحه‌ دانلود اپلیکیشن هاسپیتل شوید. روی گزینه‌ی دانلود کلیک کنید و بعد از اتمام دانلود نرم‌افزار، اپلیکیشن را نصب (Install) نمایید.
در صورتی که کاربر آیقون هستید یا گوشی هوشمند در اختیار ندارید، می‌توانید با مرورگر خود در صفحه‌ دانلود اپلیکیشن، با کلیک روی گزینه‌ی وب اپ (web app)، وارد نرم‌افزار تحت وب هاسپیتل شوید و از خدمات آن استفاده نمایید.
3چگونه به عنوان مشاور در هاسپیتل عضو شوم؟
اگر پزشک، دندانپزشک، داروساز، کارشناس مامایی و یا کارشناس تغذیه هستید و به ارائه مشاوره تلفنی علاقه دارید می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی وبسایت، در پایین صفحه، روی گزینه «ثبت نام مشاور» کلیک کنید و سپس فرم مربوطه را تکمیل کنید. درخواست شما در اسرع وقت مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تایید صلاحیت، با شما تماس گرفته خواهد شد. ثبت نام مشاوران
4آیا برای دانلود و نصب هاسپیتل باید هزینه‌ای پرداخت کنم؟
خیر! دانلود، نصب و به روز رسانی هاسپیتل رایگان است.
5هاسپیتل بر روی چه دستگاه‌هایی اجرا می‌شود؟
در حال حاضر اپلیکیشن هاسپیتل بر روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی با ورژن ۴ به بالا قابل نصب می‌باشد. در صورتی که گوشی هوشمند اندرویدی در اختیار ندارید، می‌توانید با مرورگر خود در وبسایت هاسپیتل، با کلیک روی گزینه‌ی وب‌اپ(web app)، وارد نرم‌افزار تحت‌وب هاسپیتل شوید و از خدمات آن استفاده نمایید. با توجه به تحریم های اخیر شرکت اپل، کاربران آیفون نیز می‌توانند از خدمات وب اپ هاسپیتل استفاده فرمایید.
6اگر از مشاوره ناراضی بودم، چه کاری انجام دهم؟
در صورت ناراضی بودن از کیفیت مشاوره می‌توانید با شماره تلفن پشتیبانی 49187100 - 021 تماس بگیرید.
همکاران ما در قسمت پشتیبانی شما را راهنمایی خواهند کرد.
7می‌خواهم راجع به هاسپیتل بیشتر بدانم!
شما می‌توانید به وبسایت هاسپیتل مراجعه کنید و مطالب ارائه شده در صفحات گوناگون را مطالعه کنید.
در صورت وجود هرگونه سوال می‌توانید با شماره تلفن 49187100 - 021 تماس بگیرید.
8چطور می‌توانم حساب کاربری خود را شارژ کنم؟
شما می‌توانید به راحتی حساب کاربری خود را شارژ نمایید
از طریق منوی سمت راست در نرم افزار هاسپیتل روی گزینه شارژ حساب کاربری کلیک کنید. شما می توانید از طریق پرداخت اینترنتی اکانت خود را شارژ نمایید. شما برای این کار نیاز به یک کارت بانکی همراه با رمز دوم اینترنتی خود دارید. در صورتی که رمز دوم اینترنتی کارت خود را نمی دانید، می توانید با مراجعه به هر عابر بانک صادر کننده کارت، این کد را دریافت کنید.
9با کدام کارت‌های بانکی امکان شارژ وجود دارد؟
شما می‌توانید حساب کاربری خود را توسط همه‌ کارت‌های بانکی شارژ کنید و محدودیتی وجود ندارد.
10آیا هزینه تماس تلفنی هم برای من محسوب می‌شود؟ آیا باید هزینه‌ تماس را روی قبض تلفن خود بپردازم؟
خیر! در حال حاضر اگر کاربران هاسپیتل از راه اپلیکیشن و یا وب اپلیکیشن هاسپیتل، تقاضای تماس با مشاور داشته باشند، هاسپیتل بلافاصله با تلفن همراه متقاضی تماس می‌گیرد و او را به مشاور مورد نظر متصل می‌کند. بنابراین، برای ارائه مشاوره و همچنین گرفتن مشاوره، هاسپیتل با شماره تلفن شما تماس می‌گیرد و هزینه تمامی تماس‌ها توسط هاسپیتل پرداخت می‌شود و کاربران تنها حق مشاوره را می‌پردازند. بنابراین هیچ هزینه ای در قبض تلفن کاربران و مشاوران منظور نمی‌شود.
11من قبلا از هاسپیتل استفاده کردم و عضو بودم. اما برای ورود به وب اپ هاسپیتل رمز عبور ندارم.
برای داشتن رمز عبور می‌بایست حتما با شماره موبایل خود از طریق لینک زیر در هاسپیتل ثبت نام نمایید. یک کد فعال سازی به شماره موبایل شما ارسال می‌گردد. در صورتی که کد را دریافت نکردید، می توانید روی گزینه‌ ارسال مجدد کد از طریق تماس کلیک کنید. هاسپیتل با شما تماس می‌گیرد و کد فعال سازی را برای شما می‌خواند. کد را وارد نمایید. پس از آن پنجره‌ مخصوص ایجاد پسورد برای شما باز می‌شود. حالا می‌توانید پسورد خود را وارد و تایید نمایید.
ثبت نام در هاسپیتل (وب اپ)
فراموشی رمز (وب اپ)
12در صورت بروز مشکل در نصب و کار با هاسپیتل باید چه کاری انجام بدهم؟
در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توانید با شماره تلفن پشتیبانی هاسپیتل 49187100 - 021 تماس بگیرید.