پرسش های متداول

1هاسپیتل چیست؟
هاسپیتل مجموعه ای برای ارتباط آسان و بیست و چهار ساعته با پزشکان و دیگرمتخصصان بهداشتی درمانی است. هاسپیتل بدین منظور یک بستر نرم‌افزاری (اپلیکیشن و وب اپلیکیشن) فراهم کرده‌تا افراد بتوانند با ایجاد پروفایل اختصاصی در آن از خدمات مشاوره تلفنی،گفتگوی متنی با پزشک و همچنین پرسش و پاسخ رایگان بهره مند شوند. همچنین متقاضیان مشاوره می‌توانند با دانلود و نصب اپلیکیشن و یا ورود به سامانه‌ی وب اپلیکیشن هاسپیتل، در دسته‌بندی‌های گوناگون موجود، جستجو کرده و با مطالعه پروفایل مشاوران، مشاور مورد نظر خود را بیابند و به صورت تلفنی یا متنی مشاوره بگیرند.  لازم به ذکر است استفاده از خدمات هاسپیتل برای کاربران، مستلزم ایجاد یک حساب کاربری است. برای این منظور کاربر موظف به ارائه اطلاعات دقیق تماس (شماره تلفن همراه) می‌باشد..  * هاسپیتل وابسته به هیچ ارگان دولتی نیست و از محل پرداخت کاربران اداره و پشتیبانی می‌شود.
2چگونه نرم‌افزار (اپلیکیشن) هاسپیتل را می‌توانم دانلود و نصب کنم؟
شما‌ می‌توانید با ورود به وبسایت هاسپیتل، در صفحه‌ی اصلی روی آیکون مخصوص به اندروید کلیک کنید و وارد صفحه‌ی دانلود اپلیکیشن هاسپیتل شوید. روی گزینه‌ی دانلود کلیک کنید و بعد از اتمام دانلود نرم‌افزار، اپلیکیشن را نصب (Install) نمایید.
در صورتی که گوشی هوشمند در اختیار ندارید، می‌توانید با مرورگر خود در صفحه‌ی دانلود اپلیکیشن، با کلیک روی گزینه‌ی وب اپ (web app)، وارد نرم‌افزار تحت وب هاسپیتل شوید و از خدمات آن استفاده نمایید.
3چگونه در هاسپیتل مشاور شوم؟
اگر پزشک،کارشناس مامایی و یا کارشناس تغذیه هستید و به ارائه مشاوره تلفنی علاقه دارید می توانید با مراجعه به صفحه اصلی وبسایت روی گزینه ثبت نام کارشناس کلیک کنید و سپس فرم مربوطه را تکمیل کنید.درخواست شما مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید صلاحیت شما یک پروفایل اختصاصی در شبکه اجتماعی هاسپیتل در اختیار شما قرار می گیرد، که می توانید آن را به روز رسانی و ویرایش کنید.
4چگونه در هاسپیتل درآمد زایی داشته باشم؟
پس از ثبت نام به عنوان مشاور(مختص پزشکان، پیراپزشکان، داروسازان، ماماها و متخصصان تغدیه) و در صورت تایید صلاحیت، یک پروفایل اختصاصی در هاسپیتل، به شما اختصاص می‌یابد. همچنین هاسپیتل از شما یک شماره حساب بانکی و یا شماره کارت اختصاصی می‌گیرد. در کنار یک پروفایل اختصاصی در هاسپیتل، کارت ویزیت اختصاصی برای هر مشاور نیز طراحی می‌شود. مشاوران می‌توانند لینک پروفایل خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند و همچنین از کارت ویزیت خود که حاوی کد مشاور و لینک پروفایل می‌باشد برای معرفی خود استفاده کنند. بدیهی است اپلیکیشن مشاوره پزشکی و سلامت هاسپیتل نیز تبلیغات گسترده و دامنه‌داری برای معرفی خود انجام می‌دهد. شما با پروفایل خود در هاسپیتل، به شبکه گسترده‌ای از مخاطبان و کاربران هاسپیتل معرفی می‌شوید و در موتور جستجوی مشاوران ما قرار می‌گیرید. در صورتی که متقاضیان مشاوره، با توجه به زمینه‌هایی که از قبل در پروفایل خود مشخص نمودید، شما را برای مشاوره انتخاب نمایند، از هاسپیتل با تلفن همراه شما تماس گرفته‌ خواهد شد. این تماس شما را به متقاضی مشاوره متصل خواهد کرد و شما هیچ هزینه‌ای برای تماس نمی‌پردازید.  به ازای هر دقیقه مشاوره‌ای که به صورت تلفنی با سیستم هاسپیتل ارائه می‌دهید، مبلغی از حساب متقاضی مشاوره کسر می‌گردد و به حساب کاربری شماواریز می‌شود. در انتهای هر ماه، جمع این مبالغ، از حساب کاربری شما در هاسپیتل، به حساب بانکیتان واریز می‌گردد.  در نظر داشته باشید خود شما تعیین‌کننده ساعات کاریتان هستید و می‌توانید از طریق پروفایل خود ساعات کاری خود را تغییر داده و ثبت نمایید.
5آیا برای دانلود و نصب هاسپیتل باید هزینه‌ای پرداخت کنم؟
خیر! دانلود، نصب و به روز رسانی هاسپیتل رایگان است.
6هاسپیتل بر روی چه دستگاه‌هایی اجرا می‌شود؟
در حال حاضر اپلیکیشن هاسپیتل بر روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی با ورژن ۴ به بالا قابل نصب می‌باشد. در صورتی که گوشی هوشمند اندرویدی در اختیار ندارید، می‌توانید با مرورگر خود در وبسایت هاسپیتل، با کلیک روی گزینه‌ی وب‌اپ(web app)، وارد نرم‌افزار تحت‌وب هاسپیتل شوید و از خدمات آن استفاده نمایید.
7اگر از مشاوره ناراضی بودم، چه کاری انجام دهم؟
در صورت ناراضی بودن از کیفیت مشاوره می‌توانید با شماره تلفن پشتیبانی 49187100 - 021 تماس بگیرید.
همکاران ما در قسمت پشتیبانی شما را راهنمایی خواهند کرد.
8می‌خواهم راجع به هاسپیتل بیشتر بدانم!
شما می‌توانید به وبسایت هاسپیتل مراجعه کنید و مطالب ارائه شده در صفحات گوناگون را مطالعه کنید.
در صورت وجود هرگونه سوال می‌توانید با شماره تلفن 49187100 - 021 تماس بگیرید.
9چطور می‌توانم حساب کاربری خود را شارژ کنم؟
شما می‌توانید به دو روش حساب کاربری خود را شارژ نمایید 
از طریق منوی سمت راست در نرم افزار هاسپیتل روی گزینه شارژ حساب کاربری کلیک کنید. شما می توانید از طریق پرداخت اینترنتی یا کد دستوری (USSD) اکانت خود را شارژ نمایید. شما برای این کار نیاز به یک کارت بانکی همراه با رمز دوم اینترنتی خود دارید. در صورتی که رمز دوم اینترنتی کارت خود را نمی دانید، می توانید با مراجعه به هر عابر بانک صادر کننده کارت، این کد را دریافت کنید.
10با کدام کارت‌های بانکی امکان شارژ وجود دارد؟
شما می‌توانید حساب کاربری خود را توسط همه‌ کارت‌های بانکی شارژ کنید و محدودیتی وجود ندارد.
11آیا هزینه تماس تلفنی هم برای من محسوب می‌شود؟ آیا باید هزینه‌ی تماس را روی قبض تلفن خود بپردازم؟
در حال حاضر اگر کاربران هاسپیتل از راه اپلیکیشن و یا وب اپلیکیشن هاسپیتل، تقاضای تماس با مشاور داشته باشند، هاسپیتل بلافاصله با تلفن همراه متقاضی تماس می‌گیرد و او را به مشاور مورد نظر متصل می‌کند. بنابراین، برای ارائه مشاوره و همچنین گرفتن مشاوره، هاسپیتل با شماره تلفن شما تماس می‌گیرد و هزینه تمامی تماس‌ها توسط هاسپیتل پرداخت می‌شود و کاربران تنها حق مشاوره را می‌پردازند. بنابراین هیچ هزینه ای در قبض تلفن کاربران و مشاوران منظور نمی‌شود.
12من قبلا از هاسپیتل استفاده کردم و عضو بودم. اما برای ورود به وب اپ هاسپیتل رمز عبور ندارم.
برای داشتن رمز عبور می‌بایست حتما با شماره موبایل خود از طریق لینک زیر در هاسپیتل ثبت نام نمایید. یک کد فعال سازی به شماره موبایل شما ارسال می‌گردد. در صورتی که کد را دریافت نکردید، می توانید روی گزینه‌ ارسال مجدد کد از طریق تماس کلیک کنید. هاسپیتل با شما تماس می‌گیرد و کد فعال سازی را برای شما می‌خواند. کد را وارد نمایید. پس از آن پنجره‌ مخصوص ایجاد پسورد برای شما باز می‌شود. حالا می‌توانید پسورد خود را وارد و تایید نمایید.
ثبت نام در هاسپیتل (وب اپ)
فراموشی رمز (وب اپ)
13در صورت بروز مشکل در نصب و کار با هاسپیتل باید چه کاری انجام بدهم؟
در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توانید با شماره تلفن پشتیبانی هاسپیتل 49187100 - 021 تماس بگیرید.